kecik itu hebat!

yeah!!

br ada ms nk update..lately nie bnyak klass ganti..dan sgt penat...hehehe..nie semua pasal cuti hari wilayah dan new year.sabar jep la.tido pon mmg awal xingt la..mmg sgt penat kowt.kadang tuh on9 je,tp tuan nyerr da melayang tido.dalam tgh mlm br bangon off laptop,then tido balik..heeeeee :)

tekak rasa perit nk mati da nieyh..!pasal apa ntah!kalu da perit tuh,tros jela ilangkan suara aku kan senang..xnk la rs perit2 tekak lg nieyh..!ishkk geram toll la..!tp still sabar je..da segelen air mineral aku minum.harap2 sok baik la..

td g klass mandrin,klass nie mmg seronok..!lecture pon sgt sporting gilerr!tp yg xbeshnyerr,dy akan 24 hour ckp dlm mandrin.paham xpham kita wat2 jela paham.tp aku kne paham kan gak,sbb nnt ada oral speaking..xkan la nk dpt yg trok2 plak..sempena new year nieyh.td madam aku pon kasi la limau sowang dua biji.xdpt yg besar yg kecik pon jd la..tp teruja okeyh dpt.sbb owg lain mne dpt..huahuahua..jgn jelous sgt la..okeyh..limau tecik nie sgt manis!!sumpah xcukup...aku da la giler limau..ishk2..





skarang nieyh cam da xlarat,,!btol2 cam nk demam nieyh..!biasala.keadaan kampus aku yg sentiasa sejuk..lg2 kat surau tuh..cam ada kat korea la..sejuk sgt..harap2 semua akan okeyh..sebab senin nk blik JB..heheheh..xsabar okeyh!
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: