tetamu baru..

salam..hye all my bloggerr..
skunk nie da slemat sampai kat kota tinggi..hikhikhik..aku sampai harituh pon mmg banjir..ayah ambik kat larkin..then redah jep banjir kat bandar kota tuh..nurm..selamat xde pape..jgn la banjir yea kota tinggi..

owh yeah..aku balik2 jep arituh kat umah aku da de seekor kucing..!sgt comel okeyh..!sumpah..dy kucing biasa,tp bulu dy mmg lain dr yg lain..jenis kale itam2 kelabu,tp bulu yg lebat tuh..kalu bulu kat leher ngan perut dy tuh..da cam bulu teddy bear da...da la lebat bulu dy, pastuh jenis panjang2 dan halus2..seriesly da mmg cam bulu kucing parsi..tp xbape nk parsi la..maybe mak dy juz terkenan je kowt tyme tuh..sbb ekor dy xkembang pon..juz bulu2 kat badan jep..senang cite dy cam musang la..warna pon da nk serupa kowt..kucing nie betina okeyh..!adik2 aku kasi nama dy KIKI..hehehe..comell kan..pndai plak wat2 muka manje..!tp aku da letak nama baru tuk dy, "SITI KIKI" sebab dy kan gurl..tp sgt la lasak..ssh gak la nk pgg dy nieyh..!sebab dy suka cakar and gigit tangan kita..da bape kali gak la kiki nie kne hempas kat aku..mula2 aku sampai umah,sebab tyme aku pgg jep..tyme tuh la dy nk gigit aku..tp skunk nie da okeyh..




notakaki: xdpt nk snap picture dy larr..semua xkasi aq snap picture kiki nieyh!!aish..geram tol aq la..

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

1 comment:

ezy.fia said...

alololo..
comel kucen..
saye xsuke kucen tp suke tgok gmbo kucen je..
ekeke