doraemon

hye all my bloggerrr...

yeah..cuti yg berlambakan dengan assgment..!tp pening pale nk wat..aduisshh..jgn putus asa.semua cabaran.yeah.masa plak seperti berlalu dengan pantas.uisshh.haruskah.?aku xpuas duduk rumah nieyh..!nk pinjam barang2 dr poket doraemon boleyh..?saya nk masa berputar dengan pelahan.seperti kura-kura berjalan pon xmengapa.tolong cik doraemon.nnt sy kasi upah dorayaki dari mC donald.nak x..?eh..bukan2..!saya kasi upah dorayaki dari semua kedai yg ada jual dorayaki..heeeeeee =) nak tak...??semua perasa aku kasi kat ko..hehehehehe...





hurm..cuti nie cam biasala..beruk band pown sentiasa wat hal.saket hati giler.sejak bila ntah celcom nieyh pandai wat hal.?sape ckp yg celcom okeyh.?hurm.haram gak.line xkuat apa kat sini.pelik btol.sebelum nie okeyh jep.tp sejak2 nie wat hal..dah bankrup apa company dyowg nie..penat2 support.cam gni layan customer.rasa nk bakar jep tiang tuh.sabar jep la ngan dugaan nieyh!


dan lagi satu!ko.!ye.ko la.!xboleyh eah ko xcr pasal ngan aku.!senang cite jgn sakitkan hati aku.!kadang aku menyampah la ngan ko.!ngat ko handsome sgt.!blah la.!buat life aku tertekan la.!sebab ada ko nieyh!tp kadang aku rasa syg plak kat ko..?cmne ek..?tolong la hormat aku.!aku pon ada perasaan.hati aku xmati lagi.kalu hati ko da mati maybe la..sebab owg cm ko pon xde perasaan.apatah lagi akal fikiran untuk berfikir.berubah la.sesungguhnya perkara yang paling dekat dengan kita adalah KEMATIAN..


salam takziah buat keluarga Shahidee Juadi.sesungguhnya arwah merupakan seorang insan yang sentiasa disenangi masyarakat sekeliling.dan aku harap orang-orang disekelillingnya sentiasa redha dengan semua ketentuan ALLAH.semoga tabah.ALLAH lebih sayangkan beliau dan semoga ALLAH menghapuskan segala dosa2 arwah dan tempatkan arwah dikalangan org-org beriman.biarpon kite xrapat.tp aku rasa kehilangan kau.AL-FATIHAH....


notakaki: hopefully semua kan okeyh..!


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

1 comment:

ezy.fia said...

sedapnye dorayaki..
nyum2..



al-fatihah buat arwah..