muka aku memang muka CAMERA!!

hye all my blogerr..!

yelah.da cuti kan.so skunk nie.curi masa tuk kuar dting ngan mkcik eyza.hehe.sambil2 ambik my doraemon kat larkin.tp teman makcik eyza aku yg kepoh tuh.g cr handbag dy.heboh nak handbag tuk bw g praktikal.umm.sabar jep la.tp sebelum tuh.ktowg g mkn mCd dlu.so.xpayah jeloush sgt la eahh.!now aku da kembali memandu siputih.yeah.td ngan bangga aku dapat drift.puas hidup mak nyah!suka kau!!

puas makan mcd.tros chow g angsana.sebab nk cr handbag kan.okeyh.saya layankan jep.puas cr handbag dan pusing2..plan nk g taman istana.nk bergambar katakan last cancel.sebab hujan lebat melanda bandar johor bahru ptg td.kira semalam la ketika entry nie ditulis.so.last2 ktowg lepak kat surau angsana then kat foodcourt.haha.gile hebat bukan tmpt aku photoshoot.?*sila angkat tangan letak kat bahu sambil mata memandang keatas dan bukakan mulut sedikt..!yaaww!!




jom kite berperang dengan spicy chicken mc duluxe dulu..



nie nenek saya yang kepoh.kalu dengan dia lenguh segala urat ketawa.
rasa urat kentut pon nk terputus.24jam sentiasa gelak dan bercerita.
cerita ktowg xpernah habis.



keadaan si putih sy yg penuh ngan ladybird.hahaa.
semua owg naik siputih akan bising.banyaknyerr ladybird.
hahaha..!aku minat okeyh.dan banyak hilang.
aku rasa mat bangla yg basuh putih ni pon berminat ngan ladybird tuh..!
OMG



popia basah.
location:angsana johor.



tukang belanja...!



yang dibelanja..! =)
harus senyum.sebab kena belanja.



cover dlu mulut aku yg besar tuh.!




org jb yg xpernah makan popia basah yg hot kat angsana.
aku cam nk halau dy kuar dr JB boleyh..?



still coverr2..!takut mak mertua xberkenan..
last2..!ambik ko..!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



ada sape2 terpikat..?sila hantar borang kat bapak saya okeyh..!


okeyh..nie tyme photoshoot ngan spicy chicken mc duluxe.


comell x..?


nie plak tyme photoshoot ngan popia basah dan chopstick..!


sila ngaku kalu kamo nk cakap saya comell.!
terima kasih.


tamat dah aktiviti harinie..nenek eyza.selamat berpraktikal dengan hati yg tenang okeyh.sila abaikan cerita yg tidak enak tentang student praktikal.dan buli perkara biasa.sila tunjuk anda hebat okeyh.event dy soh anda cuci toilet.nama pon student praktikal.

TAMAT AKTIVITI MAKAN..!esok dgr cite ada yg nk belanja mCd lg..yeah..!btw aku mmg suka makan.dan sape2 yg pernah kena paww ngan aku.sila la tunaikan okeyh.HAHAHA..

notakaki:td masa nk balik.cam biasa kat pulada.mesti aku terperasan cam ada owg.dan semua penumpang marah aku.sebab mulut aku cabul g tegur..TAPI da mulut aku mmg pakai lepas kan.xde kalis2.!sumpah td aku nmpk cam mkcik yg pakai baju full kaler putih siap tudung pon kaler putih.kasut pon putih.dan ada ke patot nk melintas kat jalan yg ada double.paham kan.?kire cam highway la.dgn keadaan kereta yg mmg sentiasa memecut kalu lalu situ.OMG..!saya patut tido sekrang..!nyte..

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

Nur Ezzah said...

Janey...heee... heee... heee... footnote yg best... hahahha.. actually smlm aq cuak sgt tau x, time ko bg tau pasal makcik tu.. dh la aq ni penakut... Alhamdulillah aq xpasan... hehehhe.. nway, semlm sunggoh beronok2.. tq soooooooo much my mokcik... ;D

cik kiambunx said...

oi. x ajk pon !!! :)
weh kwn2. zatie bru wt blog.
dtg la jenguk2.
http://6zatie9.blogspot.com/