tartcheese my gf =)

okeyh lah.kamis yg lepas,aku dah siap2 bergerak pulang ke seremban.barang nk bw balik kL semua dah siap kemas.semua dah settle.tp pd hari rabu tuh.my gf..makcik huda awal2 da msj.nak bg tartcheese..yeah!sgt suka.

so pada hari kamis pg.sebelum aku gerak balik kew seremban.makcik huda pg2 dah hantar tartcheese kat aku.pehhh..sgt sedap.pasni nk belajar lah ngan awk makcik..ibu pon suka sgt ngan tartcheese awk tuh.hehehe.nnt pasni ley bg lagi.aku nie kadang2 mmg xtahu malu sikit..









sgt marbless taw..!aku xtipu.kowang sape yg nak.g la tempah kat dy.sementara makcik huda aku nieyhh ngan cuti lagi.kang dy sibuk.telan air liur jelahhh!hahaa =)

notakaki:tengah type entry nie,terbayang tartcheese nieyh.!OMG !


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: