thanks guyss..!


hye all my blogger..!!

okeyhhh..!sila sekeh saya laju2..sbb sy dah jadi semakin pemalas untuk mengupdate.sorry you guys!okeyhh fine.pasnie try utk berubah..kahkahkah! *mesti nak ckp aku omong kosong lg kan..?hahaha.silakan lah.

okeyhh.lupa nk update cite tentang bilik apa yg aku dpt kat kolej nie.tingkat berapa.camne plak jadual aku untuk sem nie kan.okeyhh.next entry aku cite.sbb entry nie aku nk cite kesanggupan ktowg merendah warga kota semalam.fuhhhhh!

firstly,welcome to all my junior at UNIVERSITI KUALA LUMPUR MIIT.mane yg bekas2 KPTM BATU PAHAT tuh.sila2 lah tegur saya yea.sbb saya nie kadang2 xingt pon muka2 awk semua tuh.yelah.bnyak sgt yg muka sama.then kalu nk mintaq tunjuk ajar tuh,boleyhh saje.kalu aku xdpt tolong.aku bnyak lg kengkawan yg ley tolong.dont worry guys..nak cr aku kat mane pon kowang mesti tahu kan.okeyh.

cite seterusnyer yg nk aku cite nieyh,mesti kowang akan berasa bangga.jd sebelum aku mulakan cite.sila rs bangga dulu.heeeeee =)

semalam adalah kesanggupan kami bertiga untuk meredah kesesakan org ramai yg sibuk membeli belah di SOGO.aku pon xtaw,apa penyakit yg ktowg kena.sbb ktowg boleh menapak dr stesen lrt kat masjid jamek ke SOGO.then kat masjid jamek pon serba serbi lengkap dengan owg yg padat.OMG..!

tp kalu shopping kat masjid jamek nie.ley jadi pokai aku rs.semua benda ktowg nk beli.dari keperluan dah jd kehendak nafsu dah.isshh.apalah nk jadi ngan ktowg nieyh kan..tp still ley control ayu je nafsu ktowg.sbb xdelah bnyak sgt benda yg ktowg beli.kat sogo pon ktowg juz rembat dua helai baju untuk diri sendri.sila bangga ngan diri sendiri okeyh.harga pon mega sale punye.so paham2 lah.




with kakaq aien..!syg kakaq =)



both of girl yg suka posing..


nie pon sama.tp motif gmbr nk tunjuk owg yg ramai amat tuh..


barang2 yg berjaya membuat
kami meleburkan duit2 kami..



tadaaaaa..baju yg aku berjaya rembat.




mata bengkak.hati tetap mahu berjalan.


notakaki:dengan bangga jalan2 kL dengan mata bengkak.kadang-kadang dengan senyuman mampu menutup apa yg dirasa oleh sang hati.miss T so much !! ya Allah.tolong rahmati dy =)


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

4 comments:

aien harun said...

syg kamu jugak!!!!

honey roses said...

hi senior... sy junior kamu! :D
selalu jumpa kamu, tp takut nak tegur. sbb muka kamu serius sgt. serammm!! T_T

Noraliza Eh said...

wahhh2..shupping sakan yer :)

gadiest ❤ said...

aien harun: wah..!!terharunyerrrr saya =)

honey roses: cehh.xpyh senior sgt lah.kite sama jep kowt.hehehe.yeke??alah.kadang2 tuh mood xmenentulah syg..tp xpelah.tegur jep.maybe akan jd positive..

zaza: haahlah makcikkkk =)