thanks jejaka comel

hye all my blogger..

okeyhh..merajinkan diri utk update..haha.eh.nk taw x.td my bF,main2.pastuh aku ingtkan dy dah matilah..cuak babe.aku yg nk nanges pon ada taw..!!dy ley ilang lak.tyme aku wat bodo xnak layan dy.pehhh..dah r aku tggl umah sesowangggg.cam nk pengsan..selamat lah xde pape.rupanyerr dy g main kat dapur.cam aku nk telan dy hidup2.xpasal2 aku rajin mengemas rumah harinie..

sebenarnya nk say thanks so much kat someone.sebab sudi dr jauh trun nk jump aku.pastuh xsempat nk lepak lama2.sebab dy pon banyak hal nak selesaikan.sedey gak lah.tp nk wat cmnekan.dah lama tuh xjump.sejak aku kat batu pahat dulu.aku pon xingt bila last jump.yelah dy pon bz.kadang contact.kadang x.aku pon xkisah sgt.sebab kalu betul jodoh.insyaALLAH..mesti ada kan..masih dlm proses mengenali..biarlah jauh2.paling2 xsakit hati.kan..??

ini cerita semalam.meh aku share siket.semalam dlm kul 5 lebey aku g jump dy kat masjid besar kota nieyhh.pastuh cmne ntah.ada problem plak ngan keta dy.so settlekan semua.terus g mCd bandar kota..padahal sebelum tuh.aku dah kuar ngan makcik eyza.g pasa malam..tp xkan lah nk bw dy g mkn kat pasa malam kan.so lepaskk mCd jelah..

kat mCd cam xsedap hati pon ada gak lah.doa2 lah xjump sape2 yg kenal aku.sekali.ambikk kauu!aku ley terjumpa ngan supervisor aku masa LI tahun lepas..berpeluh gak la.tp aku wat2 rilex jep.xyah mengelabah sgt.selamat la sang jejaka nie pon kenal gak la supervisor aku tuh.sebab kan aku ada cite pasal LI aku kat sini..dan dy pon ada bce blog aku.pehh.nasib.siap2 mkn.dy ckp hadiah birthday pilih sendiri eh.sebab dy xtaw nk belikan apa.

dalam kul 7 dr mCd kota tros ktowg gerak g jusco tebrau.then 7.20 sampai.hehe.biasalah kalu aku yg drive.jalan itu saya yg punya.haha,pastuh jalan2 pusing2.last jump gak barang apa yg dy nk belikan tuk aku.yess..aku suka sgtt..dah lama mengidam gak.tp tahun lepas mengidam nak yg lain design dy sket.event yg ini pon cantekk.thanksss awkk.dalam kul 8 tros gerak balik kota balik.sebab dy kena balik kluang.esok dy ada kursus kat sana.sebab tuh lah dy ngan murah hati nk jump aku.sbb cam dekat siket kan.terima kasih awk.8.30 smpai kota.drop kan dy kat masjid kota.then dy kena drive balik kluang.kena balik awl siket,sbb jalan dr kota nk ke kluang tuh ada "KERAS" siket kan..apa ponn terima kasihhh =)


nak tahu aku dapat hadiah apa..??okeyhh jomm...


|
|
|
|
|
|
|
|
V

tadaaaaaaaaaaa =)











nie lah hadiah birthday aku dr someone tuh..
thankss sgtt taw..saya suka =)


notakaki: semoga kita mmg ada jodoh.

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: