gambar raya - part 2 (raya kedua)







time kedua nie ktowg dah gerak beramai pergi beraya.seperti biasalah.konvoi raya.tp hasil pendapatan aku makin sikettt.huh.umur penyebabnyerr atau badan aku yang comel nie penyebabnyerr?nie nak kena berusaha kurus nieyhh.fightink jane =)

biar pon raya tahun nie xsemeriah dulu-dulu.dan nak tahu satu peristiwa istimewa yang berlaku.time balik raya kat negeri sembilan nie kan.ibu aku terlupa nak bawa balik suar ayah aku.walau sehelai pon.seluar slack mahupun seluar jeans.hahaha.kelakar kan?pastuh selamat ayah dah kurus.makanyerr ayah pon pinjamlah suar pakcik.hahaa..peristiwa yg boleyh mematahkan selera aku nak g beraya.selamat jump seluar nak g berjalan raya.dan plan nak beraya berjalan seperti biasa.dan ayah beraya bersama seluar pinjam =)


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

1 comment:

ezy.fia said...

nsb boleh pkai suar pacik kn.
kalo x xbraya la..
hehekk