: my convocation

*entry yg ketinggalan zaman =)

my convocation day.dah lame dah.disebabkan bb baru okeyh siket.ok fine =)

persiapan aku masa nak pakai jubah kat PICC pagi tuh.semua ayah kesayangan aku yg buat.sbb aku manja ngan ayah.so semua serba serbi ayah yang akan tolong aku uruskan.semua barang2 yg aku angkut pon my lovely dad yg pegangkan.masa aku kecik pon, mmg ayah yang siapkan aku.dari pakai pampers hinggalah dimakeup kan.aku anak ayah okeyh.kalu ada sape2 yg nk ngurat aku, kau kena lah hadap ayah aku dulu.





sayang ayah sampai mati!!



man and black version my father


my superhero and super duper cutiest father =)


my life =)


with my ibu.love you so much ibu.


graduated from KPTM Batu Pahat


oh my god.nampak x camne aku ley terkangkang!
benci..lain kali letak lah yg handsome kat ats nieyh..
barulah aku tercover2!benci aku terkangkang..!!!!

notakaki: sila lihat mata aku yg xcukup tido.pastuh aku dipaksa drive dr seremban ke putrajaya.tp sebab dah dipaksa.kena gak la aku drive.

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

bbpink_90 said...

congratz kak :) xsaba nak convo ;)

gadiest ❤ said...

thanks syggg =)