tunang sepupu - part2



hye all my reader =)

smlm g dating ngan my muncet

g ambik gambar yg ada kat camera si muncet..yeaahh.tersangat lah happy.muncet selalu memahami.thanks muncet cet cet.haha

okeyhh lah.for my cousin.nie gambar dr camera canon yg hitam tuh ehh..aku letak siket jelahh.yg ada muka aku ehh.hehehe =)


jom layan..biasalah.kalu bnyak gmbr.jadilah entry bergambar..







nie plak yg kat camera canon putih yg kecik tuhh =)
*xberapa nak cantik.tp da siap edit.semua nampak okeyhh!





dah puas tatap gambar sepupu kesayangan saya nieyh?okeyh..jom tatap gambar aku plak mengedik.kalu muncit yg pgg camera, aku mmg xmalu pon nk posing depan dy.haha.cam da biasa.rs cam artis plakk.sila la muntah!






sgt suka gambar nieyhh!
event jerawat melimpah ruah seperti diladang gandum
thanks muncet <3



ok iklan!!
suka jugeeeee =)

notakaki:rs nak g posing2 lg lahhh!


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: