shopping without money

hye syg2!!

sorry for the late update.dah lama x menceritakan perihal hidup.jatuh bangon aku sekarang.ceh gaya cam retis.menyampah mak.sem baru dah bermula.cabaran?mestila banyak.nnt i story mory semua eh.sbb skunk nie bila time cuti je br ada masa ley jengah blog kesayangan nie.so kalu saya lambat update the new entry.sorry yea syg2 semua..

okeyh.hari tuh g shopping.shopping tanpa menggunakan duet.sgttt seronok.shopping tak mengeluarkan duet pon semput.kalu kena kuarkan duet.lagilah semput.so hari tuh saya dah berbelanja voucer satu malaysia saya sebanyak RM50.sayangnyerr T.T



hasil RM50.tp xsampai 50 hengget pon.
just RM49.36 sajeee =)



mereka-mereka yang excited mengira..
kalkulator ada satu.so tggu turn nk kira hasil tangkapan masing2



terimalah dua rangkap pantun dari saya:

kalu nak beli barang guna voucer,jangan lupa bawa kalkulator =p

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments: