kawan gaduh aka kawan karib

hye awak-awak semua..

tiba-tiba harinie saya rindu yang amat dekat kawan gaduh saya yang ada kat rumah tuh.rindu sgt-sgt.kenapa saya cakap dy kawan gaduh saya?sebab saya merupakan seorang anak yang suka lawan cakap beliau.so kadang-kadang ada juga berlaku salah faham antara kami.antara kami berempat aku yang agak keras kepala.so diantara kami berempat yang suka cari pasal ngan beliau juga adalah saya.tapi biarpun beliau kawan gaduh saya,beliau juga merupakan kawan karib saya dunia dan akhirat.

biarpun kawan karib dunia dan akhirat tp antara aku nagn beliau still ada rahsia.sbb aku nie mmg pemalu nak cerita semua kat beliau.rahsia aku biarlah rahsia.yela contohnyer xkan rahsia teman lelaki tipu kite pastu buat-buat cerita dy kena paksa tunang ngan owg lain, padahal dy still ngan awek lama dy.pastuh reka-reka cerita yang xpernah wujud.memang sah-sah aku akan kena balik sebab xpandai fikir.cth cerita adalah rekaan semata-mata.jgn pk bukan-bukan okeyh!!



wajah kesayangan hamba =)
i love you more!!

notakaki:ya ALLAH panjangkan lah umur IBU..saya xboleyh hidup tanpanyer..



thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

Ain Zulaikha said...

insyaAllah , Allah akan pnjangkan umur ibu awk dan ibu saya... kita banyak habiskan masa sama dengan ibu kan hurmmm

gadiest ❤ said...

haah..itu betul.!!hehe