meatball


hye kekawan..fuhhhh2!buang segala yang da berabuk.sorry ^_^


sempena cuti 4 hari nie.sabtu,ahad,isnin dan esok selasa.semalam saya dengan bangganyer ingin mengucapkan terima kasih banyak2 dekat cik ROSNADIA MAT SAH sebab sudi membawa saya yg memang da lama giler nak merasa meatball kat ikea tuh..yela selalunyer makan meatball kat pizzahut je..dan semalam dapat la aku merealisasikan impian aku atas bantuan cik nad =)

terima kasih sgt2 nad..!akhirnyer.sudi gak kan ko bawa kau pergi makan meatball.nie semua gara2 aku termimpi then bangun2 aku terus update bbm aku "sedapnyer kalu dapat makan meatballs"pastuh aku tido balik.sedar2 je nad bbm.lepas zuhur dy dtg ambik aku kat hostel.okeyhh.nanges terharu.terima kasih sekali lagi.muuuuuuuuuahh kat pp ko.excited.!da lama gile xjumpe ko kan?adala dekat 4 tahun.semalam jumpe balik.



saya ngan cik nad.awak makin cantik la sygg.

time form5 dy sgt rajin bw aku g umah dy.kalu budak2 asrama dapat balik kmpng je.dy pon bw la aku g umah dy.xpon kadang2 aku fly je g umah dy.sebab, cik nad terror akaun.dy la cikgu aku yg ajar aku akaun.dulu lepas-lepas spm aku nagn nad nie selalu merempit ngan skuter dy g city square taw.xpon g danga bay.naik skuter!!dah la dekat 1jam.tp seronok sebab dapat makan angin naik skuter.kadang2 abg2 askar yg naik trak pon kalah ngan ktowg taw.pastuh "kengkang-kengkang" turun dr skuter then tudung pon da jadi roti kirai..dah2.jom layan gmbr semalam.kan entry aku mmg wajib letak gambar!



meatball ikea =)
bila tengok gambar je.mesti terbayang lg kesedapannyer!


the models =)



masing2 ngah berangan!
tapi g ikea nie membuatkan nafsu nak memiliki umah sendiri meluap-luap.
semua cantik2..pastuh cam ley main pondok2 plak.
sangat suka!


time nie aku nak ckp ngan zety ada owg kat bilik tido kita.
tp aku sempat posing.kalu nmpk lemak buat2 jelah xnmpk.
sbb baru lepas balun meatball 10 biji.


dan kami =)


terima kasih sangat-sangat yea nadya.terharu saya.

notakaki: meatball ikea xmahal pon!ini series!


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

5 comments:

Nur Ezzah said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!! WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

gadiest ❤ said...

xpyh waaaaaaaaaaaaaaa sgt la.kalu ko ada.mesti da bawa ko sekali okeyh!!

Miznadyya~B*licious said...

sama-sama nnt kite dating g.. uhung bulan ni nk g sunway men ais skating nk ikot?

Nur Ezzah said...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehhehehehhe....

Nur Ezzah said...

this is for both of u: Winggadium weleviosa! and expecto petronumm!! (sambil swing my wand that I pinjam from hermoine granger) amek kaw!