my lovely cousin


hye kawan-kawan kesayangan..!!

lama kan aku menghilang?hehe..sorry..cuti sekolah nie digemparkan berita bahawasanya nenek saya yg belah ibu sakit.dan makanya kami pulang lah ke kampung halaman..bila ckp balik kg..aku mmg excited.sebab dpt jumpe cousin-cousin kesayangan..tukar-tukar cerita masing2..maklumlah.tak semua ada laman sosial nie..

pastuh kami sempat bergambar-gambar kat stesen ktm yg br dibina kat kawasan kmpg tuh..sgt best..!tp gambar kat bawah tak semua cousin-cousin ada.cuma cousin-cousin kesayangan..tuh pon sebab aku paksa dyowg ikut aku g ambik ayah kat stesen ktm.sebab ayah g penang arituh..

kami kalu dah berkumpul.mmg ada je cerita yg nak diceritakan.maklumlah..dyowg jarang jumpe aku.sebab family aku time raya je br balik kg.sebab jauh kan jb ngan negeri sembilan.dan atas faktor-faktor tertentu jugaaa..




aku bersama cousin2 kesayangan..
lily dan dila


sorry..dua2 dah xsingle..
bju hitam dah ada pakwe.yang bertudung sudah bertunang..


comel :)


kiri kanan sibuk nak kurus..yang tengah2 sibuk nak gemok.
hahhahaa :D




membuli sikurus..

next kite jumpe time raya plak yea sayang2.pasni janji nnt aku bawa kowang g jejalan.arituh aku sgt malas nk drive sbnrnyerrrr..hahaha :)

notakaki: doakan nenek saya sembuh yea kawan-kawan..biarpun sy xrapat dan jarang bercakap ngan nenek saya..

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: