selamat bertunang kawan


hye readers!!

sorry sbb da lama xberhapdet.busy siket,busy perihal umah sewa kat wangsa maju yg dipenuhi anai-anai.dan alhamdulillah now ktowg da berpindah ke sentul perdana.nak g kampus jauh siket.tp okey la dr kena hadap anai-anai tuh kan..

7 july arituh selamat dah one of my friend bergelar tunangan orang.semoga kekal ke jinjang pelamin yea syg.semoga tabah hadapi segala cabaran.majlis besar yang lupa jemput, dan roger awal-awal yea syg.takut nnt aku dah busy ngan fyp1 tapi aku akan berusaha untuk menghadirkan diri.


















seronok dapat jumpa awak-awak semua.biarpon hanya sekejap sahaja.hopefully pasni kite dapat jumpe lagi.dan kumpul ramai-ramai sambil bergossip.yawwww :)


notakaki: jangan tnya turn aku bila.sebab aku always nak lepaskan kakak-kakak aku dulu.hahaha.so mari doakan jodoh kakak-kakak aku cepat..lgpon saya student lagi.xley gatal-gatal..hewhewhew

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: