a piece of paper

assalamualaikum..

selamat hari jumaat semua!penghulu segala hari.


korang pernah terfikir tak , ada lagi orang yg menggunakan cara lama untuk mengurat?biarpun dengar cam janggal-janggal.xpun cam da lapuk ditelan dek zaman.tapi still ada yang mengekalnya.cara dengan menulis diatas sekeping kertas.kalu dulu-dulu pernah la kite buatkan.tulis apa-apa atas kertas, pastuh bagi kat someone yang kite suka.kadang-kadang cara cam gitu lagi sweet and romantik kan?dan akan jadi kenangan dalam kehidupan kite.

okay la.pagi td.dengan excited dan tergopoh-gopoh ktowg bersiap dan nak bergerak ke kelas.tiba-tiba ada sekeping kertas diselitkan kat pintu pagar rumah ktowg.aku xtau motif sebenar.and housemate aku pon xtau motif dia.




zoom untuk pembesaran

kepada saudara: maaf yea, dalam rumah nie xde sesiapa yang bernama "awak" lah.dan tiada siapa pun yang sudi nak kenal dengan saudara.sebab masing-masing sudah ada pilihan hati masing-masing.maaf yea saudara.

thanks kepada saudara iwan sebab sudi ceriakan pagi ktowg.tapi lepas nie ktowg kena lebih berhati-hati lah.kena pastikan keselamatan diutamakan.aissshhhh..risau hati dibuatnya.ya ALLAH , lindungi lah kami umat mu dari sebarang kejahatan..

notakaki: bukan prasangka buruk, tapi utamakan keselamatan diri :)


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

3 comments:

KiD said...

klasik.hahah.

Sya Zu said...

yeah..keselamatan diri itu penting.
^^

gadiest ❤ said...

kid:

kan kan??comel kan??

sya zu: yes syg!harus diutamakan??hehe