internship in cambodia

akhirnyaa penat lelah menghadap FYP telah berjaya diharungi dgn jayanyaaaa!yeahh alhamdulillah :)

time interview utk buat internship dekat overseas aku ni saje je try g interview, ambik pengalaman kononnya dan syukur sgt bila ada rezeki nak duduk dekat negara orang lelama.Memula ingat taknak pergi, tapi bila fikir mungkin ini peluang terbaik utk kehidupan aku, aku teruskan keputusan utk buat internship dekat negara orang.

bila orang tnya kenapa cambodia, mmg aku xde jawapan yang kukuh dan bila di saiko dgn mereka-mereka tentang cambodia ni hati macam goyah jugak, betul ke aku nak pergi tapi insyaALLAH kita merancang dan ALLAH merancang, sebaik-baik perancang adalah DIA.jangan pernah menyesal dengan keputusan yang kita dah buat.

04 February 2014 jam 8 pg waktu kemboja, kami selamat menjejakan kaki di negara perang dunia ke-2.Harini genaplah seminggu kami berada di negara orang, banyak benda yang best dan banyak aku pelajari.Firstly jejakan kaki dekat kemboja ni biarpun dyorang negara yang susah tapi dyowg still dpt survive utk meneruskan kehidupan.









okay,cukup la post untuk kata-kata aluan setelah sekian lama dah xberupdate kan.mood nak berblog mmg dah lama campak kelaut dan sekarang ,sedang memancing mood tuh balik.i try my best okay.next post aku cite pasal kami meronda dekat kemboja nie okay :)

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

Nuratiqah Zainal Abidin said...

wah..bestnyer dapat internship kat kemboja...akak amek kos ape?industri ape kat sane?dari universiti mane?

Unknown said...

hi, nak tnya la macam mana nak apply internship luar negara yer?