saya akak yang baik!

hye all my bloggerrr...
harinie pon xsempat nk blogwalking..mr.Bb still lambat!geramnyerr..aishkk..paham2 jep la kalu mr.Bb da lembab nieyh..nk berjalan-jalan pon xde mood..nk singgah kat blog pon cam sakit hati.. kalu satu jam kne tggu dy loading page,ada gak cam nk mengamuk!!sakit hati tol la..!dr aku tggu gak sampai membuatkan darah aku naik,baik aku wat keje lain..seperti yg kowang akan perasan..header blog nie da lain,comel x..??hehehehe..penat aku berjuang taw..[padahal simple jep kan..]hehehehe..

and then,disebabkan aku nie baik..aku da tolong adik aku skali..yelah,adik aku yg last tuh..dy pon da ada blog da..padahal br skola rendah..aishk..budak2 zaman skunk nie!semua serba serbi ada..bukan cam zaman aku dlu..hehehehe..

okeyh la you all...t8 care~

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: