semangat dtg sikit..

hye all my bloggerrr!!
sihat x..??hopefully sihat!!heheehhe..rajin plak + dengan internet yg xbape nk buat aku tension..hehehehhe..then disebabkan tarikh aku nk smbng blaja tuh makin dekat,aku pon buka la laman website yg aku nak sambng blaja tuh..huhuhu..kononyerr nak check la pape yg patot..!okeyh2..bagi aku semangat taw.




aku akan sambng blaja kat UNIKL insyaALLAH..knpe aku smbng sana..??sbb semua senior aku smbng sana..so,ktowg yg junior konon2nyerr satu ketika dahulu just mohon jep la..lagipon aku dpt sambng balik pinjaman aku..yelarrr,aku kan pinjaman dapat under MARA,so kat unikl nieyh ley sambng pinjaman MARA.aku xambik muet so ssh siket kalu aku nk mohon U yg ternama.lgpon ktowg xwajib sgt ambik muet masa diploma dulu..sebab bahasa penghantaraan ktowg in ENGLISH okey..lecture ktowg semua membebel in english,paham kew xpham kew,ktowg dengar jep la,lagi2 kalu ada ENGLISH + JAWA=??kadang tuh ktowg bantai gelakkan lecture!!heheheh..tyme ktowg kne present,lecture plak balas dendam,bantai gelakkan english ktowg yg dicampurkan dengan bahasa jawa nya!!hahahaha..modul2 semua in ENGLISH,sampaikan ada subject in BAHASA MALAYSIA pon ktowg susah nak paham.cam bahasa melayu nieyh da susah nk letak kat pale..xp'caye..??tnya la mereka2 yg pernah terlibat!hehehehehe..tapi nnt aku nk gak ambik muet!!



*sila click gambar yg ada untuk melihat giant!


aku xbuat pape persediaan lg pon..sebab aku cam xready la..hurm,camne nieyh??

notakaki: esok pon aku akan download lg borang2 yg ada,biarpon aku da download hari nie!!kononyerr cam ada semangat la..hehehhee..
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: