citer hari semalam

nak citerr pasal hari semalam.

okeyh.firstly tarik nafas dlu.semalam kalu diikutkan ktowg ada latihan netball.ptg tuh da siap2 semua.tp aku malas nk g,sebab aku da xde minat..hahahha..ada 3 owg makhluk ALLAH yg paling excited..hurm.then last minute the training was cancel..HAHAHAHAH..aku mmg gelak cow2 punyerr la..si yul pon da smpai asrama.so apa lg dy ajak la ktowg bersiap..nk p jalan2 nie..and again yul jd driver..hehehe..thanks yul..

ktowg g midvalley jep..sebab dekat.lgpon kuar da ptg kan..sampai mid g beli aiskrin dlu,pastuh naik food tros g mkn.pas mkn singgah pet world..oucchh!sgt comel semua binatang yg ada.even anjing pon.kucing lg lerr..cam nk picit2 jep.lama gak la ms dihabiskan kat situ.pastuh aku jump sugar glinder.ouhh sgt comell seriously..tp mahal la!xkire..nk jugak..nk dua ekor.!kalu dua ekor baru bpe ratus..please awak!!!!yea!!AWAK la..yg ngah bce entry nie..saya nk sepasang boleyh x..??boleyh la..sambil kelip2 mata xpon tyme hantaran nnt eh..please!!!!!

notakaki: nnt la upload gmbar..kat camera doraemon la..
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: