boley tolong terjemahkan...?

hye all reader....

cam biasa,sabtu dan ahad mestila menyelesaikan assigment yg berlambakkan..siap tertido lg sbb nk siapkan assgment..hurm..sabar jep la..then aku ada keje yg patotnyerr da disiap kan oleh member2 klass aku..tp akunyerr lambat nk diproses,sebab keje aku tulis padam tulis padam.tuh yg kne beri perhatian 100% heheh..gaya cam susah jep kan..xdela susah bila member aku semua da settlekan dengan sekelip mata.mungkin sebab aku cerewet.tuh yg akunyerr makan masa sket..heheheheh..kejenyerr ialah..belajar menulis mandrin..hehehe..aku xtaw la,kadang2 dy jadi tulisan apa..tp aku kne berusaha gigih,sebab nie pown diambil markah taw..biarpon aku xdpt star!!sobs..sobs.. sedih gak la taw..!




picture first



picture second



picture third



picture fourth



and picture five


so,ada sape2 yg ley tolong aku..??susah tol nk wat lawa2..sebab nk bintang gak dr madam..

notakaki: jumaat nieyh nnt aku ada oral speaking!!!doakan yg terbaik tuk aku eah..!!risau banget deh..

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

ezy.fia said...

comel la tu..
ade la nmpk2 tulisan mandarin..
troskan usaha!!
=)

kindergartenlibrary said...

haha .tak faham ..
=D