emotional entry! =)





hye all my bloggerrr..!

sori.!bz!makin bz..!HAHAHA..seriesly.

kadang tuh rs cam nk tumbang dah!tp aku kne kuat!aku mesti kuat.!tolong doakan yea kawan2.mmg aku nmpak kasar.tp hati aku still ada perasaan.ntah.asal malam nie aku macam emo plak.?aku pon xtaw nape..maybe sebab ptg td ada kawan aku sedey.so aku cam tumpang sekali.aku cam nk nangis puas2..!cam ada masalah.tp ntah la.aku xtaw benda apa yg aku pikir.serabut sgt.kadang2 aku rs aku cam nk pergi ke alam magika.atau alam2 fantasi yang lain.aku nak lupakan sape diri aku yg sebenar.aku nak lupakan kehidupan aku sekarang.aku nak mulakan kehidupan yg baru.yea.kadang kala aku cam merepek.tp itu kenyataan yang hati aku hendak sekarang.cam nak rs hilang ingatan.?HAHAHAH.boleyh tak.?penat dah nak berfikir.

yes!kadang kala kita nampak cam lemah.tp aku taw ALLAH sentiasa ada disisi makhluknyerr..salah kew kalau kadang kala kita nak rs down gilerr..tp aku still berpegang pada prinsip.dont worry.bila aku tido jap lagi.semua aku lupa esok.!insyaALLAH..!


dan awak.boley pergi dari hidup saya x.?saya xkuat..!please eah..!sila hidup jgn bagi harapan kat orang.sesungguhnyer harapan ley buat manusia jadi lemah. =)


notakaki: wahai sang hati.!sila jd kuat..!
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: