update

hye all my bloggerrr..!

tiba2 terajin update blog..!wah.cam xcaye plak kan..?heeheh..almaklum jela bz tuh mmg bz.tp blog still kat hati.yela.kite xde pakwe..huahuahuahua..opps.ada kaitan kew blog ngan pakwe..?hahaha..lately nie cam ada feel rindu kat seseorang lah.tp sape ek..?hurm..tp mmg btol..!rasa rindu kat someone..!

sori eah to all my bloggerr..!sebab da lama sgt xupdate blog nieyh..kadang idea tuh xde.ditambahkan ngan busy nyerr..yg kalah perdana menteri tuh.so,aku kena la jalan kan tanggungjawab aku yg penting dulu.kalu aku ada pakwe,agaknyerr aku da kena sekeh kuat2 dah.sebab aku mesti abaikan dia juga.hehehe..da jadi prinsip aku bila aku busy.sila jgn usik aku.

oppss..!aku seorang yg ganas kew..?hmm..?aku memang kasar sket.ibu aku pown cakap aku cam gitu.biarpon aku ganas,tapi aku still ada sifat2 perempuan tuh.HAHAAHA..aku kena la ganas2.sebab zaman skunk nie.manusia dah suka membuli.event ngan bangsa sendiri.aku xmaksudkan sape2.aku just mentafsir secara random.dan aku kena ganas.sebab nnt senang tuk aku back up adik2 aku dan kawan-kawan2 aku..






okeyh!nk esok nk g dating ngan my baby boo kat atas..!ahaks..jangan jelosh..!
kuat perasan tol..hahaha..main2 jep.aku just nk cakap.sejak duk KL nie..xpernah pown jump dy lagi.adoyai.!saya peminat setia awk nie.mintaq2 nnt ada rezeki jump dy..!aminnn...

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

Unknown said...

kire blog ni cam pakwe la kan...pengubat duka dan nestapa...hehe

aliza zeke said...

oit..mak cik kalau ko jumpa dia amik gambar banyak2 tau.