bukan senang nak raih kepercayaan..

hye all my bloggerrr =)

kalu kowang ada problem..kat sape kowang selalu cerita..??let me guess..?mestila pakwe kan..??xpown kat kawan2 yg boleyh anda percaya.tp..pada aku.xsemua orang boleyh taw masalah aku.aku takkan cerita masalah aku kat mereka yang sentiasa ada masalah.faham x..?senang cite aku xnak atau aku xsuke nak share masalah aku ngan dyowg semua.bukan sebab kawan2 aku xhebat kew apa..kawan2 aku semua okeyh.tp aku xnak dyowg punya masalah bertambah lagi.selalu kalu aku nak cite.aku just cite siket,pastuh aku biarkan jep cite tuh bergantung.sebab dyowg xkan ingt kalu aku da putar2 ayat kan.hahaha.jahat x aku..?aku mmg jahat.so xyah kawan ngan aku.jom kita putar kat zaman masa aku nk kenal dunia..

*aku pernah kena tuduh atas dasar merampas kekasih orang..?series dammn gilerr.dan paling aku xpercaya.satu sekolah yg satu batch ngan aku boley percaya cite tuh..peh.time nie mmg aku down gilerr.ditambahkan lagi mereka2 yg membuat fitnah kat aku.series aku xkan lupa.aku xberdendam dah.tp aku akan ingt kisah hidup aku nie sampai mati.dan kalau ada sape2 yg soh aku cite balikk.maybe aku akan nangis satu kolah kowt.yelah..br nak belajar kenal dunia.tiba2 semua kawan tinggalkan kita..dan nak dijadikan cerita satu hari aku kalah dengan dugaan nie.dan aku demam.aku nagh relex2 kat dorm asrama aku.dtg sowang kawan yg kononnyer bersimpati nagn aku.dan kononnyerr nak dgr apa masalh aku.sambil2 korek rahsia aku.okeyh fine.aku bercerita dari A-Z..sebab aku rs aku percaya dy.dan sekali dammmnn..!simulut becok tuh dah mencanang masalah aku.dan dy mereka cerita..!HAHAHA.dan aku bersumpah.dari hari tuh.aku xkan cite masalah aku kat sape2.termasuk parents aku.dan aku xkan belajar percayakn orang..!jadi jangan salahkan aku kalu aku ada prinsip hidup aku tuh.sila salah kan mereka yang dah mencorakkan kehidupan aku pada masa silam dulu.. =)




notakaki:sampai sekarang aku akan ingt sape kawan aku yg sanggup kutip aku masa aku kena buang dengan mereka.dan aku akan ingt jasa kau sampai aku mati.dan persahabatan kiterr xkan putus hingga hujung nyawa.orang yang kite benci akhirnya jadi sahabat kite.thanks alot makcikk.i miss u so muchhh..saya doakan awak akan jadi seorang cikgu sejarah yang berjaya.<3
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

3 comments:

Cik Ezy said...

kire fobia la ek..
ssh nk caye kalo die bkn btol2 kwn..

gadiest ❤ said...

yess!fobia yg amat.sehingga xde rs kepercayaan kat dy.
kalu rs2 nk ada kepercayaan.sila jaga mulut dengan baikk. =)

noraliza said...

kira oklah kau dah ada pendirian camtu..aku nie kdg2 lemah bile tgk org tuu passtu cepat sgt pecayekan org tuu.bile dah tertipu baru nak sedar.hehe