nak hilang ingatan boley..?

hye all my bloggerr =)

semalam aku termimpi.mimpi yg sngt menakutkan.sehingga aku rs aku xlayak kowt hidup kat dunia nieyh.aku sebagai seorang wanita.sgt memahami hati dr golongan aku.tak mungkin aku akan jadi seorang perampas.xmungkin.xde dalam kamus hidup aku.tp aku kalu aku pernah terbuat demikian.aku mintak maaf sgt.sebab aku seoarang yg lemah.sgt lemah.tp aku cuba tunjuk yg aku ni kuat.sebab aku xnak orang sekeliling aku pon lemah.aku mintak maaf.aku bukan perampas.bak kata orang kalu kes curang nie.dari semua pihak salah.hurmm.dunia hebat buat manusia alpa.

yea.sgt seronok mengenali awk.series.seronok sgt.dari perbuatan awak.saya rasa akan buat semua wanita pon cair kowt.dan setiap saat bersama awak.akan ada je nasihat yang berguna.dan membuatkan aku berfikir.cara pemikiran awak.mmg kita br je kenal.tp cara awk tuh lain.sgt caring.aku xboleyh jump orang yg penyayang.series.tp aku pelik ngan cara pemikiran awak tuh.saya xrasa tertampar dengan kenyataan awak yang menyatakan yang awak sudah berpunya.tapi saya rasa tertampar bila dengar kisah kehidupan awak yang anggap hati wanita seperti hati ayam.yaALLAH..time tuh mmg aku rasa seperti dalam dunia khayalan.kenapa wujud lagi manusia seperti ini..?dan saya rasa sedih sebab kenapa saya mesti terjumpa dengan awak..??saya harap awak boleyh berubah.yea.mmg saya xboleyh larikan diri cam tuh dr hidup awak.sebab saya masih hormat awak sebagai seorang kawan.saya xnak mencari musuh.

cuma saya mintak kat awak.jangan ambik berat sangat pasal saya lagi boleyh..?saya dah besar.saya pandai jaga diri saya.saya tahu mana baik dan mana buruk.awak xpayah anggap saya cam budak2 lagi boley x..??saya minta sgt kat awak.saya da sgt besar dan xlayak untuk dijaga seperti anak kecil..jangan risau sgt pasal saya okeyh.saya kuat.saya sentiasa kuat.biarpun saya lemah.tp saya tetap akan jadi kuat.jangan risau.dan xmungkin saya jadi perampas.saya harap awk boley berubah.tolong berubah yea kawan.dan saya mintak maaf kalu mulai harinie saya akan berubah.mmg susah.tp saya akan cuba.

jangan risau akan kebahagiaan saya.saya pasti suatu hari nnt mesti ada kebahgiaan untuk saya.

tuk kawan aku.jangan risau aku dah besar.dan aku pasti kuat.sila jangan salah kan dia okeyh.kita xtaw kehidupan dia masa lalu..

aku sgt tertekan.boleyh x nak drive keta laju2..!!arrgghh.sila kuat sang hati.boley x nak delete ingatan semalam..?


notakaki:ehem2..!boleyh x aku jadi seorang penulis novell..?HAHAHA..=)
thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

1 comment:

zety said...

congarte sbb jadi kuat=)

suke la org kuat nih,hehehe