thanks wayarr aka yaya..

hye all my bloggerr..!

yeah..lately nie mmg ada masalah ngan mozilla untuk log in ke blogspot nie.aisshh.wa cam nk sepak jep mozilla nieyh laju2..btw..sape yg salah yerk..?ouchh..comfius..!



ouhh yea..!lupa nk say terima kasih kat cik yaya..sbb membelanja kami menonton wayang nur kasih the movie.hahaha.jimat duet i.mula2 masuk da excited nak nengok cite nieyh.siap ada makcik yg semangat xpernah masuk panggung pon masuk panggung kau..!siap salah seat lg.asshh..dah lerr salah seat nagn seat ktowg.berdiri gak la ktowg menunggu cik yana memperbetulkan keadaan.selamat makcik..dimaafkan lerr.biasala.manusia xlepas dr melakukan kesilapan..last2 citenyerr..hmmm.xtaw nk ckp apa.nak kata xbest pon yea jugak la.sorry to say kepada peminat2 nyerr..i xberkenan sgt la cite nieyh.dan xmeleleh pon air mata i tonton cite nieyh..oucchh.siap ketawa adalah.haruskah..??maybe jalan cerita yg xsampai kat hati aku..

btw yaya.terima kasih lagi sekali.sebab da menjimatkan duet saya..kekekeke =)




muka tukang belanja wajib tayang..




see rambut yaya.aku rasa air batu pahat makin karat lerr =)
terima kasih lg sekali yea yaya..sebab cakap owg makin kurus..


notakaki: hidup single selamanyerr indah.sebab saya xperlu menjaga hati mana2 pihak bukan.??dan my doraemon pernah cakap.kalu aku kapel dan boleyh membuatkan aku lupa kat dy.dy akan belasah aku..ouchh.terharu..jgn risau syg.tanpa kawan2 siapalah saya.jika, mahu dibandingkan dengan siDIA yg akan hadir bila tiba waktunyerr.hati kawan2 sejuta kali perlu dijaga..!

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: