"miss unibes"

hye all my bloggerrr..!!

lama sungguh xmengupdate kan.hehehe =) bnyak sgt dugaan.keje tuh la.keje nieyh la.*sebenarnye saya sudah jadi pemalas.kekeke =)




huh.semalam aku telah dilamar untuk menjadi miss unibes..!bkn artis terkenal jep layakk taww..!tp aku yg xseberapa nie pon layak..senyum2..!hehe..tp aku xsedia lg.aku nk berfikir dlu.aku bukan mencari kesempurnaan.aku xnk aggp sesebuah hubungan tuh cam salin pakaian lain.baru tukar baju semalam.hari nie da cr baju lain.mmg hampir setahun kite berkawan.tp xcukup.biar masa menetukan segalanya.aku xnk ada komitmen lain.hehe.maklumlah.kalu da tukar status nieyh.satu jam dua jam kena call.tnya kat mane.nk g mane2 nk kne gtaw.nk g mne2 pon ada je yg akan menyibuk nk ikut, nk teman.nnt ms ngan kawan2 pon akan t'abai..bak kata kawan aku, "kite akan jd makin mesra bila kite berkawan"buat salah sikit gaduh..nak buat apa2 kena fikir hati owg lain sekali.ouchhh.sebab tuh aku kena fikir sehabis mungkin.

buat awak: kawan ngan awk sgt bestt..!dan saya seronok kawan ngan awk.. =)


notakaki: perasaan x blog da kelihatan baru.kekeke.tukar angin jap.hehehe..

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: