harap kowang xmarahh aku..!!

hye all my bloggerr =)

hyesemuakawan2saya.sihatx..?
alhamdulillahsayasihat.cutinieyhdukjekatumah.xdewatapa2pon.
camjadipenganggurygterhormatlakatakan.hmmm.xpela.nantidahstartnaiksem.
dakenabertungkuslumusplak.sbbsemnienakambiksubjectabnyakk..!hehehhe..

okeyhh.sebenarnyerr nak mention.handphone kesygan ku yg sony ericson tuhh.keypad space dy da jahanam.skunk nie bila nk msj kawan2.msj akan akan jadi seperti kat atas lah.then aku xkisah kalu kowang paham kew x.dan aku paham kalu kowang ambik masa yg agak lama utk reply.sbb aku pon rs cam br blaja membaca pon ada gak..

grrrrr..dah la tengh xde duet.phone nieyhh plak wat hal.sape2 yg msj kt number celcom saya.anda akan dapat la msj seperti diatas.sorry..ada duet nnt sy betollkan taww T.T




sygg..!!nape buat hal kala ku kekeringan =(


notakaki: jgn marah aku taw..!!biarpun dulu2 aku suka type msj xde space.skunk nieyh phone rosak cam menjadikan impian aku satu kenyataan plak..!danmmmm!!sumpah..!kesian gila kat sape yg terpaksa baca msj aku dlm keadaan seperti ituh..



thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

SHAH DODOL said...

aku rasa ko kene letak titik tu panjang sket so dapat laa beze 1 ayat tu huhu.. xpe nanti beli hp bru

gadiest ❤ said...

hahaha..kadang aku letak koma je satu ayat satu ayat tuh..alah acekk..!xde duet la..nnt2 la..