kenangan manis saya

hye all my bloggerr..!


sorry dah lama menyepikan diri.saya xmalas.tp bz siket.ahad lepas g kL.sbb kena isnin pg kena g kampus jap.pastuh senin ptg tros balik jb balik..

then smpai mlm tros demam.tuh yg nk type bercerita pon xlarat.tp skunk cm da okeyhh siket.alhamdulillah..

ahad lepas aku g putrajaya.jumpa bakal adik ipar - kyna..insyaALLAH.hehe.tumpang tido umah sewa dy kat cyberjaya.sgt best aku dibawa masuk kew kawasan kampus owg tnpa rs bersalah.hehe.ahad malam g mkn nasi ayam penyet yg sambal dy terangkat abiss.mmg besst.pastuh aku drive pusing2 putrajaya.sgt teruja.event xtaw jalan..main pusing2 je..seronok sgt..




aku ngan kyna..nmpk x muka aku yg bakal nk demam tuhh..



kwn kyna =)



ayam penyet yg superb..!

pastuh esok bangon pg2.aku drive g bandar sunway.sbb mahu ambil adik aku yg sibuk nk ikut tiba2..aisshhh.nk meredah jalan dr cyberjaya nk ke bandar sunway pon satu hal.kyna lupa.aku lglah xtahu pape..1st ktowg t'ambil lorong salah masa kat tol.event tol tuh dah tulis tunai & touch n go.tp xde owg pon.just touch n go.siap kena hon ngan keta belakang.kad touch n go kyna plak xcukup nilai.lagi 50 sen je taw.geram tol aku.dgn selambe aku wat rilex then soh kyna g ckp ngan penjaga tol tuh.tp selamat owg belakang paham.dan dy telah touchkan..terima kasih awk.pemuda chinese okeyh.tp mengelabah gak la ktowg.

dan disebabkan itu.kyna lupa jln.cam da jd blur2 akibat kejadian itu.makanyerr.ktowg pon sesat.pusing2.jump lg tol yg td.tp kali nieyh aku pilih tol yg btol2 ada owg..selamat.tp malu gak.kalu2 ada yg perasan kejadian td.doa je banyak2 dalam hati.tp kali nie dugaan lg besar.bila minyak da kelip2.aiishhh.tyme nieyh la nk tmbh masalah baru.dah la jem yg agak teruk.biasalah kL..then kyna ckp xpe kaq.kat dpn nnt ada stesen minyak.ktowg pon tutup semua peralatan yg akan makan minyak dan buka tingkap.misi seterusnya cr stesen minyak.alhamdulillah jump.dan perjalan diteruskan..

dgn berkat kegigihan aku smpai juga ambil adik aku.then dr bndar sunway nk ke kL adik aku drive.dy power siket jalan kL.event drive cam hancusss..tggu la ko.drive ngan jpj ROHAYA, xpun jpj RAFEE..mmg ko fail lah biarpun ko xde P dah..dan antara pengalaman yg aku dapat dengan kyna ialah:

1.jgn salah ambil lorong tol.event dy tulis tunai & touch and go.series dyowg tipu.aku rs nk saman highway nnt..and make sure touch n go sentiasa ada bakii ehh.

2.sentiasa isi minyak keta dgn full sebelum anda bergerak kemana-mana..


okeyhh la.nieyhh hadiah aku tuk ko angah ngan kyna..!
sbb tlng aku arituh..



tadaaaaaaaa..comell kan..?


notakaki: kalu kowang nk langkah bendul.aku nk camera mahal =P

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: