warna dalam kehidupan


hye all my bloggerr..!

lama kan xupdate blog..!kahkahkah.sibuk siket.membantu adik aku yg nak SPM wat keje potfolia pendidikan seni dy.event dy kelas sains.dan xde subject seni.tap gediks nk ambik seni.last2 aku gak kena tolong..dan sebagai akaq yang baik.aku mestilah membantu.xdehal punye..lagipon aku bkn ada keje..duk umah je kan.ringan2kan jg tulang nieyh membantu..okeyh.jom tengok hasil lukisan yg aku berjaya kalerr..btw guna water colour taw..



















cantikk x.???semua aku colour taw..ada bakat x aku..??hehehe..rama2 tuh pon aku yg lukis.adik aku ckp ramai kwn2 dy ckp comelll..!hahaha..aku kembang jap..


okeyhh lah.sebenarnyerr aku malas sikit nk update blog skunk nieyhh..alasan aku tolong wat potfolio nieyhh xley pakai sebenarnyerr..sbb aku siapkan mewarna nieyhh selama beberapa jam je..hahahah..sorry alll..


notakaki:sape2 yg follow blog nieyh terima kasihh yea..dan jgn lupa tggalkan link anta kat shoutbox.nnt senang nk terjah anda balikkkk =)

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: