bila sang lelaki xreti membaca!!

hye all my bloggerr..!!

tiba-tiba harinie aku tertarik untuk mengupdate blog aku.kenapa??sebab aku ada topik menarik..!apakah ituh??nak tahu??okeyhh jom teruskan membaca..

semalam ahad aku ikut akunyerr doraemon g jejalan aka tengok nenek sedara dy yg sakit kat pahang.so parents dy soh g TBS..senang gerak dr sana je..xpayah nak g ambik kat asrama.ktowg pagi2 buta dah bangun siap2..nak naik KTM je g TBS.sebab murah T_T

ktowg naik KTM kat midvalley.ramai owg memang lah ramai.xboleyh dinafikan.then ktowg pon naik coach wanita.dah la naik pun kena berebut.itu memang standard dunia.tup2 kat dalam.aku tengok ada beberapa owg manusia yg bertelur!aissshh.aku pelik.sejak bila perempuam ada telur?ngan muka xmalunyerrr dy boleyh duduk kat seat.then goyang2 kaki.hati aku masa tuh cam nk g sound.ko nie memang bodoh eh.xreti membaca??tp sbb xnk rosakkan mood aku.aku biar je.tp aku jeling dy banyak kali.ada aku kesah ko tue sape!tp ko tue dah xreti menghormati hak perempuan.g tukar je telur ko sana.!

kenapa xde pihak yg sepatutbyerr ambil tindakan?pelik betul lah..xkeje kew dyowg??hal nie bukan baru sekali dua taw berlaku.disebabkan aku nie jarang naik KTM.naik bila aku nk g seremban je.tp tiap kali aku naik.mesti ada manusia yg bertelur.aisssshh.malu la sikit.tp kekadang ada gak makcik2 and auntie2 yg berani bersuara "hello.!!this is coach for ladiest.next station please change a coach..go to other coach."tp manusia tuh diam je.ke xpaham bahasa.??ley buat muka xreti malu..so apa lagi yg perlu ktowg buat??

tapi aku xtawlah manusia yg bertelur nie warga malaysia atau warga luar negara??sebab muka lain macam je..then kes yg aku kena baru-baru nie pon dy couple.duduk sebelah2..perempuan tuh pon buat muka bangga je sebab dapat sebelah pakwe sendiri.tp xtahu kew yg pakwe awk tuh salah naik coach..!xmalu betollah..!kalu aku kan dah sorok dah muka aku kat dalam almari.selamat ko xkena sound taw!aku harap adalah pihak sepatutnyerr yg sedar perkara nie berlaku.tolong bantu kami!




tengok tuh!!da terang atas kepala tulis coach for ladiest only.
ko tue mmg layak g sekola balik lah!



cian my doraemon.aku soh dy posing..konon2 nk cover aku ambik gambar dy..
padahal aku snap gambar lelaki yg xmalu tuhhh!
yg kat sebelah awek dyyy.berasap2 je aku tengok dyowg nieyh..



yg nie pon sama.xreti malu.kalu ko buat hal x sepatutnyerr..
mmg ko dpt lah hadiah ko untuk hari tue punyerr..!

aku harap-harap jejaka malaysia yg handsome2 xbuatlah hal cam gini.sbb aku rasa manusia bertelur kat atas nie,bukan warga negara malaysia.sebab tuh b***h semacam je.haritue aku rasa cam nk tunjuk jari hantu je kat dyowgg.geram betol.selamatlah dr Midvalley nak ke TBS hanya 2 station je selang.kalu aku naik sampai seremban.mmg meletup gak aku rasa..



wajib ada =)

notakaki: sila hormati kami kaum hawa seperti mana kami menghormati kaum adam!

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: