buah salak =)

hye all my blogger!


rajin u all.hahah.sebenarnye ada cerita yg banyak untuk diceritakan..tp cam sempat x sempat je..hahahaha..okeyh la.ahad haritue aku ikut my doraemon g pahang.best you all.biarpun agak penat.sebab dapat berjalan-jalan.lagipun aku xpernah rasanyerr sampai pahang.selain ke cameron highlands.so dpt gak la berjalan2 ke pahang..!dan paling best dapat tengok pokok buah salak.bak kata mak yana "pergilah tengok sendiri pokonyerr.nnt kalu owg tanya taw gak pokonnyer cmne kan..xdelah kena kencing hidup2!!"so aku dapat melihat sendiri pokok buah salak tuh cmne..dan buah salak nie salah satu buah favourite aku.kahkahakah *semua favourite kau!!

seperti biasa..jom layan gambr!



excited kau!!



cute x bakal gadis melayu nie masuk hutan.kahkahkah..



sila lihat.buah salak bersama pokoknyerrr..



model pokok salak.



sekali lagi buah salak dan pokoknyerr



heeeeee =)



sukanyerr!



peace with pokok salak..



with my bestie =)



penat!okeyh bye..



dan aku berjalan sampai ke pahang tanpa KAD PENGENALAN.!sebab aku terlupa bawa beg duet..tp beg make up yg jarang aku bw ke mana2, aku boleyh bw plak..pelik sungguh..kalu dulu ada sekali my doaraemon bw balik ic aku ke seremban.dekat dua minggu aku hidup tanpa kad pengenalan!!since nie aku xley terlupa.sbb kalu drive kang ada aku kena saman percuma je..tuh yg da kurang habits terlupa bw IC..!!

notakaki: tudung xbetulll!tension aku..!

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

No comments: