hidup.

hye all reader =)

saya sangat tertekan dengan exam yang bakal tiba nie.makin tertekan bila ditambahkan dengan masalah2 kecik yg xsepatutnyerr.sakit hati.yea.kadang-kadang orang xpham masalah kita.dan dyorang ingat yang perangai kite manusia nie semua sama.tapi xmungkinlah!sebab kite manusia mempunyai seribu satu macam perangai.dan bila dia fikir diri dia sempurna dia nak kita semua buat seperti apa yang dia fikir.aku xpaham kau.jangan nak aku ikut cara kau.

kita buat baik ngan orang tapi orang pijak kepala kita?mmg manusia xde rasa hormat kew??salah satu sebab aku xnak baik ngan orang dan biar orang fikir apa yang mereka nak fikir.sebab aku xusik kau.dan kau jangan usik aku.aku baik nagn kau.kau pijak kepala aku.dan untuk makluman kau.aku ada perasaan lagi tau!

kalu pada kau semua tuh kau anggap guruan kan.tp pada aku anggap kuang ajar.yes prinsip aku senang.aku boley kawan ngan kau dan ikut cara kau.aku harap kau kawan ngan aku dan ikut juga cara aku juga.xsusah pon.




notakaki: so kalu dah paham.nnt xpayah sibuk2 nak tanya aku kenapa!sebab aku tension nagn kau.selamat syg2 aku semua okeyh.thanks kowangg muaaaaaaahhh =)


thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

3 comments:

Huda said...

relax...nama pun manusia...jangan terlalu baik,jangan terlalu jahat...reasonnya, lau terlalu baik, comfirm pijak kepala..klau terlalu jahat? siapa kita nak jahat dengan orangkan...teeheee...fokus pada tugas profesional kita & let go semua benda berkaitan orang yang membinasakan..Allah bagi ganjaran yang besar tok kita...

zety said...

chill bebe.

sape die tuh.meh nk babab.kehkeh

gadiest ❤ said...

huda: teheeeeeeeeeee..tuh r pasal..owg malas dah nk ambik port sgt.

zety: xnak lah babab..g sepak dy.hahaha =p