saya penternak lemak yang berjaya!


hye people!kehkehkeh..

thanks so much to my gf.!!i really love you la sygggggg..sbb belanja i dan dengan sudi nyerr membantu aku menambahkan lemakkkk.grrrrr..marah kau.!hahaha..kan tahu aku ngah diet.pastuh baik2 hati plak nak belanja makan.tp ALHAMDULILLAH dengan rezeki yang ada.kami makan pada jam 9 malam +++ boleyh kowang bayangkan x??tp disebabkan gf nak belanja.dengan rela hati la sanggup nak order makanan yang lama tekak nie idamkan.


chocalate air dy.kale hijau air saya


nie pon dy yg order.sebab dy gilakan nyerr.



tadaaaaaaaa..muka tukang belanja.
thanksss so muchh syggg =)


muka yang dibelanja.happy!



one more.zoom in.tengok.betapa tembamnyerr saya


nie makanan saya..glurppp.nak lagi boleyh..sedap taw.



nie nasi si dia.nie pon sedap sgtttt!


muka kami wajib tayang..



tadaaaaaaaaaa..tembamnyerr aku!



mygf.


thanks so muchh syg sudi belanja saya.nnt nk g madi manda pon ajak saya taw..hehehe.nak ikut jugaaaaaaaaa..kekekeke

notakaki: lemak be nice okeyh.



thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

4 comments:

Nur Ezzah said...

hehehehe... relax2... nnt naik class berdiet la kamu... and same goes to me...! nnt nk g mandi mande I roger2... lets make some new frens... or ur fren can join too... we'll deal with it later on ok... misss u....

zety said...

amboih2 menambah lemak.uh agak tembam lalalala

anna said...

xpe tembam pun.asal comel...;)

YM said...

sedapnyaaaaaaa