souvenir korea =)

hye all reader!!

dapat ole-ole dari korea.teheeeeeeeeeeeeee..nak kata jakun tuh x lah.tp excited gak lahh.dapat ole-ole dr sana.selamat ko tak lupakan aku kan makcik.hikhikhik.okeyh terharu.tp xnanges.cuma air higusan yang kuar sebagai tanda aku memang terharu sgt..thanks eh makcik.biarpun pakwe korea tuk aku tuh kau xprint kan lagi.aku tggu!!hahaha..



notakaki: thank so muchh my gf!sorry sbb adiah birthday kau sgt simple.dan kalu nak tahu.bulan 12 nieyh aku banyak kuarkan duet untuk beli hadiah mereka-mereka yang rajen bagi aku hadiah.yang tak tuh.hmmmmmmmmmm..lu pikir la sendiri.hahahah =p

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

4 comments:

ezy.fia said...

nk jugak!
hoho

cik kiambunx said...

tidakkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ezzaaaaa !!! uwaaaaa !!!! :'((((((((

Nur Ezzah said...

ayooo... simple je ni... alamak, att kpd yg lain, gift tak mencukupila... nk sgt bg, tp dh ter-overspent kat family... heeee, janey...ur birthday gift to me is priceless ok... btw, u make it double n wounderful.... like3...

aliza zeke said...

pe tuu jannah? untunglah,,,dari korea tuuuu..hehe