its is one part of my life!

hye my dearest blog.teheeeeeeeeeeeeeee =)

okeyh lah..sejak2 camera aku dah jahanam.aku rs aku xcite lg nape camera aku jahanam.meh aku citer rumusan cmne camera aku boleyh jahanam.tempat kejadian camera aku jahanam berlaku kat times square.nak lebih details dekat escalator times square.camera jatuh.bahagian depan jatuh dulu.means leans lah yg mendarat dulu dekat permukaan escalator tuh.pastuh lens pecah.tros jammed.

now my life without camera.boleyh kowang bayangkan cmne musnahnyerr hidup aku.aku cam rs nk terjun banggunan.sangatttttttttttttttttttttttttttt sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyy.sebab aku kemana-mana pon.aku mesti nak ada camera.yes!!dah jadi salah satu kewajipan.sangat rindu dengan camera saya.



aku rindu ko arwah =(

notakaki: kekawan yg terlibat atas kecelakaan yg berlaku terhadap camera sy.jangan ambik hati.entry nie just nak meluahkan betapa aku rindu kat camera aku.

thanks for reading handsome boy and beautiful girl :)

2 comments:

Nur Ezzah said...

sabarlah syg.. setiap yg berlaku ade hikmahnye... janganlah dikau bersedih durjana... heeeeeeeeeee....

gadiest ❤ said...

heeeeeeeeeeeeee..mmg la..tp sy xboleyhh hidup tanpa camera.awak tahu kan??